Kollage: Blått och grått

Det var nu längesedan jag lade upp ett kollage, ett ordentligt inlägg också för den delen. I det här inlägget visar jag att man faktiskt kan matcha gråskalan med blått. Som "förenare" har jag valt en lamulls tröja från Our Legacy. I mössan finns instickade noppor som matchar tröjans färger. APC har gjort, enligt mig och många andra, en fin höstkollektion, både jeansen och peacoaten är därifrån. Stoppa gärna i ett par färgsprakande strumpor i Acnes desertboots för ökad effekt på den annars sobra outfiten. Enjoy!



Strumpor: Polo Ralph Lauren
Skor: Acne
Jeans: A.P.C
Jacka: A.P.C
Skjorta: Band Of Outsiders
Tröja: Our Legacy
Mössa: Maison Martin Margiela

Kommentarer
Postat av: a

snyggt! men det påminner väldigt mycket om lindbergs stil, kan du inte visa dina egna kläder lite?? vore soft

2011-12-15 @ 15:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0