Vinterns måsten: del 4

Som de flesta vet vid det här laget förekommer här på bloggen en miniserie med måsten den här vintern. Idag tänker jag att gå igenom det kanske allra mest vanliga plagget, t-shirten. Mina favoriter i vintern är melerade diton i olika kulörer.  T-shirts med prints är egentligen vanligast så jag kommer att visa någon sådan också.
Jag tänker börja med den kanske mest användbara t-shirten som går och hitta, en gråmelerad t-shirt bör finnas i var mans(och kvinnas) garderob. Här Perfect Tee(stämmer) från Our Legacy och finns på Our Legacy's webshop för 600 riksdaler.
En printad t-shirt finns nog redan i de flestas garderob, men för den som söker något snyggare finns här en lite sliten variant från Levis Vintage Clothing. Ett liknande print det vi ser på framsidan finns även på t-shirtens baksida. 600 kronor på Tres Bien Shop.
För den som redan har t-shirtar i de viktigaste basfärgerna och söker något roligt kommer här en burgundyfärgad ut-och-in sydd variant från Wings and Hons. Matcha som Tres Bien Shops Samuel gjort ovan men byt de ljusblå jeansen mot ett par i gråskala, varför inte de från Acne jag visade igår? 898 kronor på Nitty Gritty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0