3 styck vinterstickat

När jag i morse gick till skolan märkte jag för första gången av att jag frös när jag gick utanför dörren, de tröjor jag kommer att presentera hade passat utmärkt tillsammans med en lätt fodrad jacka när temperaturen på morgonen ligger precis över 0-strecket. Dessa kommer garanterat att följa med dig hela vinterhalvåret och snabbt bli en favorit i garderoben då de inte är komplicerade att matcha och se bra ut i(det kan jag intyga).

En trevlig inside-out stickad tröja i Ull med Fair-isle mönster. Den här är från Carin Wester och finns att köpa på Aplace för helt klart överkomliga 1195 kr.



En ribbstickad historia från Gant Rugger i marinblått och rött vilket kanske inte framgår så tydligt på bilden. Tröjan är helt i ull och matchas med fördel med jeans i rådenim och ett par supertrevliga och klassiska Alden Indy Boot.



En ulltröja från Inis Meaín med instickade noppor som bidrar med lite färg till din garderob vilket vi ser mycket av nu i höst och vinter. Tänk på att inte över använda färger i en outfit, utan matcha med ganska sobra färger i övrigt, marinblått och kamel är bra exempel. 2395 kronor kostar den här på Nitty Gritty.

Kommentarer
Postat av: hallå

hallå länge sedan du gjorde ett inlägg. cmon!

2011-11-19 @ 17:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0